Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

Lietuvos radijo ir televizijos komisija atkreipė dėmesį į Latvijos nacionalinės elektroninių žiniasklaidos priemonių tarybos sprendimą

Spausdinti
lrtk logo 855x345.jpg

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) atkreipė dėmesį į Latvijos nacionalinės elektroninių žiniasklaidos priemonių tarybos (NEPLP) sprendimą uždrausti retransliuoti septynis RT kanalus ir jos raginimą kitas Bendrijos nares padaryti tą patį.

„LRTK yra pasirengusi priimti sprendimus dėl kanalų sustabdymo pagal Europos Sąjungos sankcijas, jei būtų gauta kompetentingos už sankcijų įgyvendinimą Lietuvos užsienio reikalų ministerijos išvada “ – pabrėžė LRTK pirmininkas Mantas Martišius. Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad keletą Latvijoje uždraustų kanalų Lietuvoje retransliuoja trys įmonės iš 45.

RT, kuri anksčiau vadinosi „Russia Today“, yra televizijos kanalų tinklas, transliuojantis anglų, ispanų, arabų bei kitomis kalbomis ir skleidžiantis Kremliui palankų turinį. NEPLP naujienų agentūrai BNS nurodė, kad draudimas taikomas šiems televizijos kanalams: RT, „RT HD“, „RT Arabic“, „RT Spanish“, „RT Documentary HD“, „RT Documentary“ ir „RT TV“. Latvija šiuos kanalus uždraudžia todėl, kad RT kontroliuoja Dmitrijus Kiseliovas, įtrauktas į asmenų, kuriems ES taiko sankcijas, sąrašą dėl savo svarbaus vaidmens Rusijos propaganda remiant 2014 metais įvykdytą Krymo aneksiją ir tebesitęsiančią Rusijos karinę veiklą Ukrainos rytuose ir pietryčiuose.

Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-01